Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΙΜΟΠ
Φόρμα αναζήτησης
Αναζήτηση
Επιλογή γλώσσας
Uroschool 2020
Η ταυτότητα του σχολείου
Οι άνθρωποι πίσω από το σχολείο
Εκπαιδευτές
Τα προγράμματα
Αξιολογήσεις
Στιγμές του σχολείου
Σχολεία προηγούμενων ετών
Uroschool 2019
Uroschool 2018
Uroschool 2017
UroSchool 2016
UroSchool 2015
UroSchool 2014
UroSchool 2013
UroSchool 2012
UroSchool 2011
UroSchool 2010
UroSchool 2009
UroSchool 2008
Quick poll
Βραβείο Νέος Ηγέτης στην Ουρολογία 2017 - Ψηφοφορία
Είστε εδώ
Κεντρική
»
URO School
»
Σχολεία προηγούμενων ετών
»
UroSchool 2009
»
Αντιθρομβωτική αγωγή: πότε, πώς, γιατί;
Αντιθρομβωτική αγωγή: πότε, πώς, γιατί;
Ημερομηνία-ώρα:
Παρασκευή, Μάιος 29, 2009 -
18:00
εώς
20:00
ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ
Ουρολοιμώξεις - Συμπτώματα - Αντιμετώπιση
Τα μυστικά της καλής στύσης
Βαλανοποσθίτιδα
Η ξαφνική απώλεια στύσης και το άγχος επίδοσης
ΝΕΑ
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Πανεπιστημιακού Υποτρόφου
Βραβείο Αριστείας Νέου Ουρολόγου 2016
Προκήρυξη Βραβείου Αριστείας Νέου Ουρολόγου 2016
Βραβείο αριστείας στην έρευνα και έπαινο αριστείας στη διδασκαλία για τον Πρόεδρο του ΙΜΟΠ καθηγητή Δημήτρη Χατζηχρήστου από την Ιατρική Σχολή του ΑΠΘ
URO School
Uroschool 2020
Η ταυτότητα του σχολείου
Οι άνθρωποι πίσω από το σχολείο
Εκπαιδευτές
Τα προγράμματα
Αξιολογήσεις
Στιγμές του σχολείου
Σχολεία προηγούμενων ετών
Uroschool 2019
Uroschool 2018
Uroschool 2017
UroSchool 2016
UroSchool 2015
UroSchool 2014
UroSchool 2013
UroSchool 2012
UroSchool 2011
UroSchool 2010
UroSchool 2009
Εναρκτήρια Εκδήλωση: «Η ελληνική παρουσία στην Ουρολογική έρευνα τη δεκαετία 2000-2009»
Φροντιστήριο Ι: Λήψη σεξουαλικού ιστορικού – σχολιάζοντας ένα video
Η ιατρική πράξη υπό αίρεση: καρκίνος προστάτη
Η ιατρική πράξη υπό κρίση: καρκίνος προστάτη
Διαδραστικό σεμινάριο Ι: Επικοινωνία ιατρού-ασθενή: πολυτέλεια ή ανάγκη;
Φροντιστήριο ΙΙ: Εργαστηριακή διερεύνηση υπογόνιμου άντρα
Διάλειμμα
Ορθολογική συνταγογράφηση και τεκμηριωμένη φαρμακοθεραπεία σε ουρολογικούς ασθενείς
Η ιατρική πράξη υπό αίρεση: στυτική δυσλειτουργία
Η ιατρική πράξη υπό κρίση: στυτική δυσλειτουργία
Χειρουργικά μυστικά Ι: Ενδοσκοπική χειρουργική βήμα προς βήμα
Εκτίμηση LUTS στην καθημερινή Ουρολογική πράξη
Διάλειμμα
Χειρουργικά μυστικά ΙΙ: Λαπαροσκοπική vs ρομποτική χειρουργική
Η ιατρική υπό αίρεση: LUTS/Ακράτεια ούρων
LUTS – Ακράτεια
Laser προστατεκτομή: μαθήματα από τα πρώτα 50 περιστατικά
Ανακοινώνοντας τα κακά νέα: διάγνωση καρκίνος προστάτη
Αναλγητικά: από την παρακεταμόλη... στη μορφίνη
Ανδρολογία
Αντιβιοτικά: περιεργχειρητική χρήση, μακροχρόνια χρήση, συμπληρώματα
Αντιθρομβωτική αγωγή: πότε, πώς, γιατί;
Αντιμέτωποι με τα όρια της Ιατρικής (άγνωστη αιτιολογία ή ανυπαρξία αποτελεσματικής θεραπείας): επώδυνο σύνδρομο ούρησης
Αντιπηκτικά: χειρουργικές επιπτώσεις, επιλογή διακοπής
Αντιφλεγμονώδη: είναι όλα ίδια;
Απέναντι στο υπογόνιμο ζευγάρι: όταν η τεκνοποίηση γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη
Βασικά ζητήματα επικοινωνίας μέσα από ένα περιστατικό
Γαστροπροστασία: πότε και ποια;
Δημιουργώντας τη λίστα Π(ροσωπικών)-φαρμάκων
Διαβάζοντας το σπερμοδιάγραμμα
Διαδερμικές επεμβάσεις στο νεφρό: από τη νεφροστομία στη νεφρολιθοθρυψία
Διουρηθρικές επεμβάσεις: επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία
Ενδοουρολογία
Ερυθροποιητίνη/σίδηρος: πότε, για πόσο και γιατί;
Η ιατρική υπό κρίση: LUTS/Ακράτεια ούρων
Η πορεία προς το μοιραίο: η αγωνία έξω από τη μονάδα εντατικής θεραπείας
Η στιγμή της δυσοίωνης επιπλοκής: διεγχειρητική αιμορραγία
Λαπαροσκοπική νεφρεκτομή: τα μυστικά
Λαπαροσκοπική ριζική προστατεκτομή: είναι πλέον η χρυσή σταθερά;
Λοιπές ουρολογικές λαπαροσκοπικές επεμβάσεις: υπάρχει λόγος;
Ογκολογία
Ομάδα Ι
Ομάδα Ι
Ομάδα Ι
Ομάδα ΙΙ
Ομάδα ΙΙ
Ομάδα ΙΙ
Ουρητηροσκόπηση: τα μυστικά μέσα από μια επίδειξη
Ουροδυναμική εκτίμηση – Εκτίμηση πυελικού εφάδους: τι πληροφορίες δίνουν τα πολύπλοκα διαγράμματα;
Ρομποτική: το τέλος της λαπαροσκοπικής;
Τι άλλες εξετάσεις, γιατί και πότε;
Υπερηχοτομογραφικός έλεγχος: διαβάζοντας τις εικόνες
Διάλεξη: Ο μηχανισμός της στύσης. Στη μνήμη του Inigo Saenz de Tejada
Χτίζοντας μαζί το 3ο Σχολείο Ουρολογίας
Τεστ αυτογνωσίας
Λήξη – επίδοση βεβαιώσεων παρακολούθησης
UroSchool 2008
Συνολική αξιολόγηση σχολείου 2013
Quick poll
Βραβείο Νέος Ηγέτης στην Ουρολογία 2017 - Ψηφοφορία
Μη χειρουργικές δεξιότητες του Ουρολόγου
Τι άξιζε από το ταξίδι
Το παράδειγμα ενός δασκάλου
Η μοριοδότηση
Σπόνσορες
COFFEE BREAK