Το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων
Παρουσιάζει το
UROTOUR 2015
Τι είναι το UROTOUR;
Σε χαλεπούς καιρούς, όπου η μετεκπαίδευση των νέων Ουρολόγων γίνεται τουλάχιστον δύσκολη, το Ινστιτούτο Μελέτης Ουρολογικών Παθήσεων επιμένει ακαδημαϊκά και οργανώνει για Πέμπτη συνεχή χρονιά το UROTOUR 2015 σε συνεργασία με 5 Ευρωπαϊκά Ουρολογικά Κέντρα Αριστείας. Το πρόγραμμα διακρίσεων μετακίνησης (Travel Awards) σε 10 νέους Έλληνες Ουρολόγους σκοπό έχει να επισκεφθούν για μία εβδομάδα, ένα από τα 5 διεθνώς καταξιωμένα Ουρολογικά Κέντρα που συμμετέχουν φέτος στο πρόγραμμα (2 Ουρολόγοι ανά Κέντρο). Συνεπώς, 5 ομάδες -από 2 νέους Έλληνες Ουρολόγους η καθεμία- θα επισκεφθούν ένα Κέντρο επιλογής τους για μία εβδομάδα, μεταξύ Φεβρουαρίου - Ιουνίου 2015, σε ημερομηνίες που καθορίζονται από τα Κέντρα υποδοχής.
Η εμπειρία των UROTOUR 2010, UROTOUR 2011, UROTOUR 2012 & UROTOUR 2013
Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2010 και συνεχίζεται έχοντας λάβει πολύ θετικές αξιολογήσεις και από τους 40 νέους Έλληνες Ουρολόγους που συμμετείχαν (πλήρεις αναφορές των συναδέλφων που συμμετείχαν ήδη στο πρόγραμμα θα βρείτε στο http://www.imop.gr/uro-tour). Τα ακόλουθα 20 Ευρωπαϊκά Ουρολογικά Κέντρα Αριστείας συμμετείχαν έως σήμερα στο πρόγραμμα και φιλοξένησαν από 2 Έλληνες Ουρολόγους:
1. University College Hospital, London, United Kingdom (Medical Director: Prof. A.R. Mundy)
2. Bristol Urological Institute, Bristol University, Bristol, United Kingdom (Chairman: Mr Paul Abrams)
3. Department of Urology, AMC University Hospital, Amsterdam, the Netherlands (Chairman: Prof. Jan de la Rosette)
4. Department of Urology, Puigvert Foundation, Barcelona, Spain (Chairman: Prof. Humberto Villavicencio)
5. Department of Urology, Hannover Medical School, Hannover, Germany (Chairman: Prof. Markus A. Kuczyk)
6. Department of Urology & Andrology, University of Perugia, Ospedale S. Maria della Misericordia, Perugia, Italy (Chairman: Prof. Massimo Porena)
7. Department of Urology, Ludwig Maximilian University, Munich, Germany (Chairman: Prof. Christian Stief)
8. Department of Urology, Guy's Hospital, London, U.K. (Chairman: Prof. Prokar Dasgupta)
9. Department of Urology, University Antwerp and Antwerp University Hospital, Antwerp, Belgium (Chairman: Prof. Jean-Jacques Wyndaele)
10. Department of Urology, School of Medicine, Porto, Portugal (Chairman: Prof. Francisco Cruz)
11. Department of Urology, University Hospitals of the Catholic University, Leuven, Belgium (Chairman: Prof. H. Van Poppel)
12. Department of Urology, University of Innsbruck, Medical school, Innsbruck Austria (Chairman: Prof. W. Horninger)
13. Department of Urology, La Pitié Salpêtrière Academic Hospital, Pierre and Marie Curie University, Paris, France (Chairman: Prof. M-O. Bitker)
14. Urologische Universitätklinik, Inselspital, Universitätspital Bern, Switzerland (Chairman: Prof. G. Thalmann)
15. Division of Urology, Sant’ Andrea Hospital & Department of Clinical & Molecular Medicine, School of Health Sciences, ‘La Sapienza’ University of Rome, Italy (Chairman: Prof. A Tubaro)
16. The Leeds Teaching Hospitals, NHS, Urology, United Kingdom (ClinicalDirector:Mr.IanEardley)
17. Aix-Marseille Université, France(Chairman: Prof. Eric Lechevaller)
18. Department of Urology, Maastricht University Medical Centre (Chairman: Prof. Gommert A. van Koeveringe)
19. Universidad de La Laguna/Hospital Universitario de Canarias (Chairman: Prof. David Manuel Castro Díaz)
20. Hacettepe University Hospitals, Ankara, Turkey (Chairman: Prof. Tuncay Aki)
Σε ποιους απευθύνεται;
Το UROTOUR 2015 απευθύνεται αποκλειστικά σε Ουρολόγους, που έχουν ολοκληρώσει κατά την τελευταία 10ετία την ειδίκευσή τους και δεν είχαν την ευκαιρία μέχρι σήμερα να επισκεφθούν μία Ουρολογική Κλινική του εξωτερικού που πρωτοστατεί στην ειδικότητα. Σε αυτούς τους συναδέλφους λοιπόν δίδεται η ευκαιρία, μέσα από μία σύντομη επίσκεψη στα μεγάλα αυτά Ευρωπαϊκά Ουρολογικά Κέντρα:
α) να αποκτήσουν μία εικόνα της δομής και της καθημερινής λειτουργίας τους,
β) να παρακολουθήσουν την καθημερινή κλινική πράξη (εξωτερικά ιατρεία – ειδικές μονάδες – χειρουργεία),
γ) να γνωρίσουν προσωπικά μερικούς από τους πλέον διαπρεπείς Ευρωπαίους Ουρολόγους και τις ομάδες τους.
Κέντρα Αριστείας 2015
Είναι ιδιαίτερη τιμή για το ΙΜΟΠ η άμεση και αμέριστη συμπαράσταση/συμμετοχή 5 διακεκριμένων Πανεπιστημιακών Ουρολογικών Κλινικών στην υλοποίηση του προγράμματος. Φέτος λοιπόν τα ακόλουθα κέντρα έχουν αποδεχθεί την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και τη φιλοξενία, συγχρόνως, 2 Ελλήνων Ουρολόγων ανά κέντρο:
1. Centre of Urology, Andrology& Kidney Transplantation, Polyclinic Hospital of the University of Bari, Italy
Director: Prof. Michele Battaglia
Εβδομάδα επίσκεψης: 15-22/02/2015
2.Department of Urology, Andrology and Renal Transplantation, Rangueil University Hospital, Toulouse, France
Chairman: Prof. Pascal Rischmann
Εβδομάδα επίσκεψης: 21-28/06/2015
3. Department of Urology,Radboud University, University Medical Centre Nijmegen,Netherlands
Chairman: Prof. Peter Mulders
Εβδομάδα επίσκεψης: 31/05-07/06/2015
4. University Department of Urology,University ofTübingen,Germany
Medical Director: Prof. Arnulf Stenzl
Εβδομάδα επίσκεψης: 05-12/4/2015
5.Department of Urology, Addenbrooke's Hospital, Cambridge University Hospitals NHS Trust,U.K.
Clinical Director: Prof. Nimish Shah
Εβδομάδα επίσκεψης: 03-10/05/2015
Δικαίωμα συμμετοχής
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι Ουρολόγοι που καλύπτουν τα ακόλουθα:
- τίτλο ειδικότητας Ουρολογίας από το 2005 και μετά (έως τον Φεβρουάριο του 2015)
- τίτλο FEBU από το 2005 και μετά (έως τον Φεβρουάριο του 2015)
- καλή γνώση, που θα εξασφαλίζει την άνετη προφορική επικοινωνία, της Αγγλικής γλώσσας ή της γλώσσας της χώρας που θα επισκεφθούν (επιθυμητό πιστοποιητικό γνώσης της γλώσσας εφ’ όσον υπάρχει).
- δεν έχουν λάβει άλλη υποτροφία για το εξωτερικό
- όριο ηλικίας έως 45 χρόνων
Οικονομική στήριξη
Η Διάκριση Μετακίνησης καλύπτει:
- ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής (economy class) προς την πόλη προορισμού ή το κοντινότερο αεροδρόμιο (επίσης εισιτήριο τρένου προς την πόλη προορισμού, εφ’ όσον δεν υπάρχει αεροδρόμιο στην πόλη προορισμού)
- διαμονή για 7 ημέρες (αναχώρηση και επιστροφή γίνονται Κυριακή) σε κατάλυμα 3 αστέρων ή εφάμιλλο με πρωινό
- χρηματικό ποσό ύψους 500 ευρώ μικτά (60 ευρώ/ημέρα), για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης.
Η οικονομική στήριξη ΔΕΝ καλύπτει:
- Έξοδα συνοδού μέλους
- Λοιπά προσωπικά έξοδα
Αιτήσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν τις ηλεκτρονικές φόρμες συμμετοχής του Urotour 2015 (http://www.imop.gr/uro-tour/urotour-2015) που περιλαμβάνουν:
1. λίστα προτίμησης μεταξύ των Κέντρων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (αριθμητική κατάταξη των 5 Κέντρων Αριστείας)
2. μία παράγραφο (100-150 λέξεις) εξηγώντας τα κίνητρα της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα, δηλώνοντας συγχρόνως ότι δεν είχαν την ευκαιρία μετεκπαίδευσης στο εξωτερικό μέχρι σήμερα
3. βιογραφικό τους στα Αγγλικά, καθώς και
4. φωτοτυπία του διαβατηρίου τους (μέσω scanner).
Προθεσμία υποβολής/Αξιολόγηση αιτήσεων
Από τις 20 Νοεμβρίου έως και τις 15 Δεκεμβρίου 2014 μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στον ιστοχώρο του ΙΜΟΠ στο www.imop.gr. Ειδική επιτροπή του ΙΜΟΠ θα αξιολογήσει τις αιτήσεις με βάση τα βιογραφικά (πορεία/παρουσία μέχρι σήμερα, σε συνάρτηση με τα χρόνια από τη λήψη ειδικότητας), θα διασταυρώσει τις λίστες προτεραιότητας και θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα μέχρι την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014.Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων είναι τελική, γίνεται στην ιστοσελίδα του ΙΜΟΠ με σύγχρονη ενημέρωση των επιλεγέντων και δεν επιδέχεται ένστασης ή αλλαγής.Σε περίπτωση κωλύματος ενός ή περισσοτέρων από τους επιλεγέντες, η αναπλήρωση θα γίνεται με βάση τις λίστες προτεραιοτήτων για τη συγκεκριμένη θέση/κέντρο επίσκεψης.
Επιτροπή Αξιολόγησης
Το ΙΜΟΠ συγκρότησε 3μελή επιτροπή αξιολόγησης και επιλογής που αποτελείται από τους:
- Απόστολο Αποστολίδη, Επίκουρο Καθηγητή Ουρολογίας-Νευροουρολογίας Α.Π.Θ.
- Γεράσιμο Αλιβιζάτο, Διευθυντή Γ’ Ουρολογικής Κλινικής Θεραπευτηρίου «Υγεία»
- Δημήτριο Χατζηχρήστου, Καθηγητή Ουρολογίας Α.Π.Θ. και Πρόεδρο του ΙΜΟΠ
Διαδικασία μετά την επιλογή
Οι συνάδελφοι που επιλέγονται θα λάβουν 10 ημέρες πριν από την αναχώρηση, ένα φάκελο που θα περιλαμβάνει:
- το αεροπορικό εισιτήριο (e-ticket)
- αποδεικτικό κράτησης ξενοδοχείου (voucher)
- ονομαστική επιταγή για τα έξοδα διαβίωσης
- επιστολή αποδοχής από το Κέντρο που θα επισκεφθούν
- πλήρη οδηγό της πόλης που θα επισκεφθούν
Αναφορά μετά την επίσκεψη
Ο υπότροφος μετά την επίσκεψη και εντός 30 ημερών είναι υποχρεωμένος να υποβάλλει ηλεκτρονικά 3 φόρμες αξιολόγησης στο ΙΜΟΠ:
- αξιολόγηση του κέντρου υποδοχής,
- αξιολόγηση καταλληλότητας ξενοδοχείου διαμονής,
- αξιολόγηση του προγράμματος UROTOUR 2015.
Τέλος, ο υπότροφος υποχρεούται να στείλει στο ΙΜΟΠ σύντομη περιγραφή του Κέντρου που επισκέφθηκε και των δραστηριοτήτων του (2 σελίδες), καθώς και μία σύντομη περιγραφή του εκπαιδευτικού/επαγγελματικού οφέλους από την επίσκεψη αυτή και τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα (150 λέξεις).Επίσης φωτογραφικό υλικό από το ταξίδι/εμπειρία. Όλες οι αξιολογήσεις και αναφορές θα είναι διαθέσιμες μέσω της ιστοσελίδας του ΙΜΟΠ (www.imop.gr) στους ενδιαφερόμενους για το πρόγραμμα του 2016, ώστε να βοηθήσουν τους υπόλοιπους συναδέλφους τους στο μέλλον να επιλέξουν το Κέντρο που θα καλύπτει περισσότερο τις προσωπικές τους εκπαιδευτικές ανάγκες.
Συντονισμός
Το συντονισμό του προγράμματος έχει η κ. Μαρίνα Τσιούπρου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΜΟΠ.Για οποιαδήποτε ερώτηση, καθώς και για την υποβολή των δικαιολογητικών/υποψηφιοτήτων παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί της ηλεκτρονικά (e-mail: m.tsiouprou@imop.gr) ή στο τηλέφωνο 6942791082 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Οικονομική Στήριξη
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ – ΛΙΛΛΥ Α.Ε.Β.Ε.