Χριστίνα Μπουτσούκη
Πραγματικό όνομα:
Προσωπικά στοιχεία
Απόφοιτη του Μαθηματικού Τμήματος της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσα-
λονίκης. Ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές το 1992, MSc in Operational Research, Management School, Lancaster
University. Το 1993, κέρδισε την υποτροφία του Manchester Metropolitan University για την εκπόνηση του διδακτο-
ρικού διπλώματος στο Μάρκετινγκ του Λιανικού Εμπορίου (Retail Marketing). Από το 1994 ως το 1997 εργάστηκε ως
Research Associate στο Leicester University, Management Centre, ενώ παράλληλα ήταν επισκέπτρια εισηγήτρια στο
μεταπτυχιακό πρόγραμμα Distance Learning MBA στο Πανεπιστήμιο του Hong Kong. Το 2002 εκλέχτηκε Λέκτορας και
το 2008 Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι μέλος του
διοικητικού συμβουλίου του Ινστιτούτου Επικοινωνίας και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
Ερευνητικά δραστηριοποιείται σε θέματα, branding, διαφήμισης και συμπεριφοράς καταναλωτή.